SCPedia Theme

Rating:

rating: +97+x

Rating w/ Credit Module:

rating: +97+x

This is an aesthetic theme made by EstrellaYoshteEstrellaYoshte.

To import this theme to your page, put the following text anywhere inside it:

[[include :scp-wiki:theme:scpedia]]

Examples

raisa.png

RAISA

Titles can be created by putting between one and six plus "+" at the start of the line.

This is a tab view.

This is a blockquote, created by putting "> " at the start of each line.
More text

That's a horizontal rule

Nested blockquotes

This is a table
You should know how to make these
already

oheader div

oheader yellow div

oheader orange div

oheader red div

[[div class="wikibox"]]

u.png

Horizontal rule inside wikibox div.
capt grey span
capt blue span
capt lavender span
capt cyan span

s-title span

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

s-title span again

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur?

Source Code:

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License